Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ

Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνονται. Αντιλαμβάνομαι τους καλούς σκοπούς σας και τους αποδέχομαι. Θα πρέπει όμως να γνωρίζετε πως συγκεκριμένα η κυβέρνηση έχει αποδεχτεί την συνεργασία του ¨αρχηγού¨ των παράνομων πολειτών συμπαντικών δίσκων και ταινιών. Εξηγώ με ποιο τρόπο.... ο κύριος αποδέκτης και διοργανωτής είναι ένας Νιγηριανός που κουμαντάρει από την Αθήνα. Η συμφωνία έχει ως εξής, να παραμένουν οι μικροαπατεωνίσκοι ως συνήθως ασύλληπτοι αλλά να πληρώνει ο Νιγηριανός ένα ποσοστό στο κράτος ώστε να μην δρούν ανεξέλεγκτοι. Ακριβώς δηλαδή όπως κάνουν οι Μαφίες. Αυτό είναι το πρώτο μέρος.

Έπειτα, ποιός μου λέει εμένα πως όλα αυτά δεν τα γνωρίζουν οι δισκογραφικές εταιρίες (μιας και το γνωρίζω εγώ που είμαι απέξω) η δεν τα προκαλούν οι ίδιες (μιάς και είναι πανάκριβα) η δεν είναι και συμμέτοχοι σε όλο αυτό (ίσως και τον λόγο που προανέφερα) ? Διότι έτσι και αλλιώς, κακά τα ψέματα, κανείς πλέον δεν αγοράζει Μουσική, κακώς για μένα, μιας και έχει την δυνατότητα να τα ¨κατεβάζει¨ πολύ εύκολα από το διαδίκτυο, καθώς η σημερινή οικονομική κατάσταση δεν το επιτρέπει.

Στο τρίτο μέρος θα ήθελα να σας ρωτήσω τι νομίζετε πως θα καταφέρετε με τον τρόπο διαμαρτυρίας που επιλέξατε? Γνώμη μου λοιπόν είναι πως σωστότερο, καθότι το βρίσκω χρησιμότερο, θα ήταν να μιλάτε σήμερα όλη την ημέρα για αυτό και μάλιστα καταδικάζοντας το παραεμπόριο γενικότερα, εξηγώντας στον κόσμο τις επιπτώσεις του. Διαφορετικά πολύ φοβούμαι πως κάνετε μια τρύπα στο νερό. Ο λόγος που μπήκα στην διαδικασία να σας γράψω όλα αυτά είναι διότι η Μουσική είναι η καλύτερη φίλη μου, η πιο καλή παρέα μου και μια από τις μεγαλύτερες αγάπες μου, πρώτη είναι η Πατρίδα μου. Δεν είμαι εναντίων σας αλλά μαζί σας και εύχομαι να βοήθησα.