Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Καλά Χριστούγεννα λοιπόν.

Αυτά που κάνουμε εμείς δέν μπορούν να θεωρηθούν Χριστούγεννα. Ας μην είμαστε υποκριτές τουλάχιστον στον εαυτό μας ε; Περιμένουμε απλώς να αλλάξουμε διάθεση γιατί θα στολίσουμε και θα στολιστούμε, γιατί θα ψωνίσουμε και θα ψωνιστούμε. Ο κόσμος δεν εορτάζει την γέννηση ενός θεανθρώπου, αλλά τον ερχομό της πολύχρωμης λάμπας. Ποιοί από εσάς πηγαίνετε στην εκκλησιά έστω εκείνη την ημέρα; Αν σας κόψουν τις αγορές θα βάλετε τα μαύρα... αφού αυτή είναι η αλήθεια. Τα δώρα είναι στον νού σας και όχι ο Χριστός. Εγώ είμαι ο τελευταίος που είμαι άξιος για να σας κρίνω, αλλά και εσείς μη μου λέτε πως είσαστε χριστιανοί. Μόνον οι εβραίοι που θα γεμίσουν πιστούς στα Ιεροσόλυμα και οι μαγαζάτορες χαίρονται για την γιορτή επειδή εκείνες τις ημέρες πουλάνε την πραμάτεια τους. Θέλετε να κάνετε Χριστούγεννα; Κάντε τα με κάποιον που έχει ανάγκη ή που έχετε καιρό να βρεθείτε. Μιλήστε και συγχωρήστε κάποιον που σας έκανε κακό. Εκεί βρίσκονται τα Χριστούγεννα, στην καρδιά ... Όχι στην τσέπη. Αυτό είναι ... τα υπόλοιπα είναι μπούρδες. Και τα λέω πρώτα στο εαυτό μου.