Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2018

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ


Επειδή συνεχώς ακούω πολλούς φαφλατάδες αλλά πρόταση καμία, θα κάνω εγώ δημόσια μια πρόταση, για να σας αποδείξω ότι και μυαλό διαθέτουμε και θέληση, καθώς και ότι οι πολιτικάντηδες δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τους Έλληνες και τα ελληνόπουλα.

Όλοι γνωρίζουμε λίγο πολύ ότι τα παιδιά που θέλουν να φοιτήσουν ή φοιτούν ήδη στα Πανεπιστήμια μας, δυσκολεύονται να μείνουν στις φοιτητικές εστίες, είτε επειδή είναι πολύ λίγες, είτε επειδή τελούν υπό κατάληψη αναρχοκομουνιστών. Τώρα τελευταία προστέθηκε ακόμη μια δυσκολία πέραν των προαναφερθέντων αλλά και των ακριβών ενοικίων. Ο κόσμος πλέον δεν νοικιάζει εύκολα σε φοιτητές επειδή τους ενδιαφέρει το AIRBNB. Όμως όλοι γνωρίζουμε πως τα περισσότερα από τα παιδιά μας αυτά προέρχονται από μεσαίες και φτωχές οικογένειες. Που και πως λοιπόν θα στεγαστούν;

H πρόταση μου έχει να κάνει με την ανακαίνιση παλαιών δημοσίων κτηρίων όπως νοσοκομείων, στρατοπέδων και άλλα, με σκοπό την ΔΩΕΡΑΝ στέγαση αυτών των φοιτητών.

Και μην με πείτε ότι δεν γίνεται, διότι για τους λαθρό κατάφεραν και τα φτιάξανε μέσα σε δύο μέρες. Ακόμη και αν χρειαστείτε χαμάληδες ή ηλεκτρολόγους, ξυλουργούς και οτιδήποτε άλλο δωρεάν, είμαι απόλυτα σίγουρος ότι οι Έλληνες θα βοηθήσουν όλοι ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ, ώστε να φτιαχτούν τα κτήρια αυτά που θα φιλοξενήσουν τα παιδιά μας.Στην Καβάλα έχουμε δύο παλαιά νοσοκομεία που προσφέρονται για αυτό τον σκοπό.

Ο πρώτος εθελοντής που θα εργαστώ αφιλοκερδώς είμαι εγώ.
Φροντίστε λοιπόν τα παιδιά μας και μην κόπτεστε μόνον για τους μουσουλμάνους εισβολείς.