ΠΕΡΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΗΡΩΩΝ
Δυστυχώς η ιστορία επιβεβαιώνει το αντίθετο. Ίσως να μας θυμούνται κάποιοι λίγοι κάποτε και να μας τιμούν. Κάποιοι όπως ήταν κάποτε οι ολιγαρχικοί και τώρα οι συριζαιοι, θα μας χλευάζουν. Αστους μωρέ λέω καμιά φορά από μέσα μου να δούμε τι θα κάνουν. Να δούμε τι θέλουν, μήπως να είναι δούλοι ? Μπορεί αυτό να θέλουν και εμείς τσάμπα να φωνάζουμε. Κρίμα, μόνον κρίμα για τέτοιον λαό σαν αυτόν που ήμασταν κάποτε. Αλλά τι να κάνουμε που η άλλη φωνή μέσα μου είναι πιο δυνατή και δεν με αφήνει να κοιμηθώ τα βράδια και θέλω τόσο πολύ να βγω έξω να φωνάξω που με πνίγει το δίκιο και μου τρώει τα σωθικά η κατάντια των Ελλήνων. Με τέτοιους προγόνους και να κάθομαι μέσα είναι το λιγότερο ΝΤΡΟΠΗ. Μα εξαντλήθηκε όλη μου η υπομονή και απλώς περιμένω να δω που θα ξεσπάσω .
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΕΤΑΞΕ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΖΕΦΡΥ
Μόνο ένας? Χιλιάδες είναι στην Θεσσαλονίκη, δηλαδή τι περίμεναν? Απαράδεκτο, 300 ήταν αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν για τους αλήτες οπαδούς που πιασαν στα πρασα. Τι σημαίνει αυτό λοιπόν..... μια χαρά περνάμε.
ΠΕΡΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Εύγε στους Μογγολους, για τους οποίους οι Έλληνες τους συνιστούν μαθήματα Δημοκρατίας. Δημοψήφισμα στην Τουρκία, απαγορευμένη έννοια στο Ελλαδισταν. Ποιος χρειάζεται άραγε πραγματικό εκδημοκρατισμό αναρωτιέμαι. Συνεχίστε εσείς να τους ψηφίζεται. Σκέπτομαι μήπως καταγόμαστε από τους Γότθους και τελικά μας αρέσει ο σαδομαζοχισμός.
ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΕΡΔΙΖΩ
Αν δεν προσπαθήσουμε να πάρουμε κάτι τότε σίγουρα δεν θα πάρουμε τίποτα. Συνεπώς πρέπει να διεκδικούμε και ο καθένας παίρνει ότι καταφέρνει. Αν η ζωή ήταν δίκαιη, θα έπαιρνε ο καθένας ότι του αξίζει.
ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
Καλή σχολική χρονιά σε όλους. Η γνώμη μου είναι πως καθώς κάθε παιδί έχει διαφορετικές ικανότητες και δυνατότητες. ΔΕΝ θα πρέπει να το πιέζουμε για να κάνει κάτι με το ζόρι, όπως πχ να διαβάσει ένα μάθημα που δεν του αρέσει. Αλλά να του δώσουμε το κίνητρο δείχνοντας ακόμη και προσωπικό ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα - βιβλίο έστω και φαινομενικό και πάνω απ’ όλα να του μαθαίνουμε τρόπους να σκέπτεται μόνο του.
Έτσι θα επέλθει και το δικό του ενδιαφέρον. Επίσης θα πρέπει να θυμόμαστε πάντοτε, πως υπήρξαμε και εμείς παιδιά και θέλαμε κάποιον "πάνω από το κεφάλι μας". Να μην περιμένουμε από τα παιδιά μας, ιδιαίτερα από τα μικρότερα να κατανοήσουν την δύσκολη οικονομική κατάσταση που περνάμε, αλλά να κατανοήσουμε εμείς τις μαθησιακές δυσκολίες που περνούν αυτά. Αυτή άλλωστε είναι και η δουλειά ενός γονέα. Δεν θα σας ζαλίσω περισσότερο μα εύχομαι στους μεγάλους καλή υπομονή και πολύ μα πολύ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ. ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ? ? ?
Κάποιος φίλος μου δάσκαλος, μου είπε πως τα παιδιά, όλοι το γνωρίζουμε αυτό, όταν είναι μικρά είναι σαν τα σφουγγάρια. Ότι δουν το μαθαίνουν και το αναπαραγάγουν. Έτσι λοιπόν , όταν γυρίζει ο γονιός από την δουλειά η στον ελεύθερο του χρόνο ανοίγει την τηλεόραση, το παιδί θα κάνει το ίδιο. Αν όμως ανοίξει ένα βιβλίο, το παιδί πάλι θα τείνει να μιμηθεί τις κινήσεις. Επίσης καλό θα είναι, να υπάρχουν οι σωστές επιρροές και αυτό θα είναι να υπάρχει στο σπίτι μια βιβλιοθήκη, μικρή η μεγάλη δεν έχει σημασία, η ποικιλία όμως βοηθά.
Έτσι δίνουμε στο παιδί την ευκαιρία να διαλέξει από τον πραγματικό κόσμο του βιβλίου και όχι από τον ψεύτικο της τηλεόρασης. Γιατί είναι πραγματικός ο κόσμος του βιβλίου? Διότι ακόμη και σε ένα βιβλίο επιστημονικής φαντασίας χρησιμοποιούμε τις εικόνες που μας δίνει η φαιά μας ουσία. Την παράγουμε εμείς και δεν την παίρνουμε έτοιμη όπως θέλουν οι τις τηλεόρασης.
Πάντοτε αφήνουμε να διαλέγει το παιδί, φυσικά από αυτά που έχουμε εμείς προεπιλέξει για την σωστή διαπαιδαγώγηση του. Κάντε το και να δείτε το ενδιαφέρον του για την ίδια την ζωή και θα εκπλαγείτε με την συμπεριφορά του. Και καθώς μου αρέσει να μιλώ πάντοτε με επιχειρήματα θα σας πω για το δικό μου ενδιαφέρον όταν πρωτοδιάβασα τον Ιάσων και τους Αργοναύτες η τον Τομ Σωγιερ και το 20000 λεύγες κάτω από την θάλασσα. Οι τις ηλικίας μου θυμόμαστε πως κάθε φορά που διαβάζαμε μια τέτοια περιπέτεια ήμασταν έτοιμοι για δράση και γεμάτοι ζωντάνια. Έτοιμοι να αρχίσουμε τις ανασκαφές και τις εξερευνήσεις στην γειτονιά η στον φανταστικό μας κόσμο .... δηλαδή σε άλλες γειτονιες. Φτιαχναμε σπαθιά και κάστρα, σπίτια στα δέντρα, τρέχαμε με ποδήλατα και μπαίναμε σε παλιά σπίτια για να τα εξερευνήσουμε. Δώστε λοιπόν στα παιδιά σας ότι προλάβατε και νιώσατε και εσείς όταν ήσασταν παιδιά.
ΤΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ….
Τα πιο ωραία πράγματα στην ζωή είναι δωρεάν. Έτσι λένε κάποιοι και μάλλον έχουν δίκιο. Αρκεί να ξέρουμε που να τα αναζητήσουμε. Αν και πολλά από αυτά έρχονται μόνα τους άλλα βρίσκονται στον αέρα άλλα είναι μπροστά μας και δεν τα βλέπουμε. Ποια είναι αυτά? Η μουσική για παράδειγμα, είναι πάντοτε στον αέρα καθώς την δίνει η φύση η οποία είναι η πηγή έμπνευσης των πάντων, ακούγοντας τα πουλιά και το θρόισμα των φύλλων για παράδειγμα. Η ζωγραφική …. κοίτα ένα ποτάμι, η ποίηση …. άκου τον αέρα και τους ήχους που φέρνει, μύρισε ο καθαρός αέρας …..πάρε μια βαθειά ανάσα, η θάλασσα που σου μιλά όποτε και αν την βλέπεις, οι καλοί μας φίλοι και οι γονείς μας, μια βόλτα στο δάσος μόνος με παρέα η με τον σκύλο.
Και τέλος ο Έρωτας, δημιουργός καλών και κακών. Μαζί του κλαις μα και γελάς. Ο αρχιμαφιόζος, ο πονηρός και σκληρός, ο όμορφος και επιθυμητός, εκδικητικός και με καρδιά μικρού παιδιού συνάμα. Μόνον αυτός συνδυάζει απόλυτα όλες τις αντιφάσεις. Και ίσως ο καρπός του να είναι τελικά ότι πιο όμορφο υπάρχει επάνω στον πλανήτη. Τα παιδιά σας . Η γέννηση ενός μικρού παιδιού από τον άνθρωπο φαντάζει ως μια κίνηση προς την θέοση.
Μα ακόμη και μια Ύαινα όταν γεννά γίνεται ένα θαύμα. Είμαι σίγουρος πως σας έκανα να σκεφτείτε άλλα τόσα όμορφα πράγματα που τα θεωρουμε καθημερινά και ασήμαντα. Ποιος είναι ο σκοπός μου με αυτό το κείμενο? Μου αρέσει να γράφω απλώς όμορφα λόγια? Είναι που κάποιες φορές κουράζομαι να είμαι συνέχεια εκνευρισμένος με τους άδικους ανθρώπους. Απλώς θέλω να δείξω πως έχουμε πιο όμορφες πλευρές ως άνθρωποι από ότι τελικά φανταζόμαστε. Αναρωτηθείτε τώρα ποιοι είναι οι Άνθρωποι αυτοί που δεν μπορούν να έχουν αυτά που εμείς δεν δίνουμε σημασία και ρωτήστε τους για το αν θεωρούν τελικά ποιο σημαντικό μια παιχνιδομηχανη η ένα διαμάντι η ένα κότερο η για το αν έχουν άγχος για το ενοίκιο η για το ρεύμα και το δάνειο η για τις δόσεις του αυτοκινήτου. Τα πιο ωραία πράγματα είναι αυτά που μπορούμε και κάνουμε με όσους αγαπάμε και είναι πάντοτε δωρεάν.
ΠΟΙΟΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΠΟΙΟΝ?
Οι αγρότες κλείνουν τους δρόμους στους λιμενεργάτες , οι λιμενεργάτες στους φορτηγατζήδες , οι φορτηγατζήδες στους αγρότες και γενικά όλοι σε όλους. Αφού κανείς δεν ενδιαφέρεται για κανέναν , πως θέλουμε η πατρίδα μας να λειτουργεί σωστά? Όλοι απαιτούν , να αλλάξουν οι άλλοι. Ποτέ δεν θέλουν να αλλάξουν οι ίδιοι. Ντροπή . Ο πατέρας μου έμαθε να βλέπω πρώτα τις υποχρεώσεις μου και μετά τις απαιτήσεις μου. Άξιοι της μοίρας τους Οι Έλληνες.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ
Είναι αυτός που δεν αντιλαμβάνεται η δεν θέλει να δει τις ανθρώπινες, κατά τα αλλά αυτονόητες σε πνευματικό, διανοητικό, σωματικό και άλλο επίπεδο διαφορές. Έτσι επιδιώκει να ισοπεδώνει και να μηδενίζει τις προσπάθειες ενός Λαού η Ανθρώπου και ότι αυτοί κατάφεραν με την απραξία η την μη συνεισφορά κάποιων άλλων.
Χρησιμοποιώντας δε τη φράση «όλοι ίδιοι είμαστε» και προβάλλοντας το ως επιχείρημα χωρίς αιτιολογία παρά μόνον το ότι στις φλέβες μας κυκλοφορεί κόκκινο αίμα που είναι σε όλους το ίδιο όπως άλλωστε και σε όλο το ζωικό βασίλειο, αρνούνται να δεχτούν τα αυτονόητα . Πιθανών διότι έτσι τους συμφέρει. Πχ ένας επιστήμονας δεν δύναται να έχει το ίδιο επίπεδο με έμενα και εγώ δεν έχω το ίδιο επίπεδο με έναν Βουσμάνο κλπ. Συνεπώς λοιπόν , καταρρίπτεται εκ της ιδίας της φύσεως αυτό το δήθεν επιχείρημα. Υπάρχει ανωτερότητα και είναι κυρίως πνευματική. Υπάρχει διαφορετικότητα και είναι φυσιολογική. Τα άλλα είναι φθηνές δικαιολογίες για τη διατήρηση κάποιου συμφέροντος.