Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

ΠΕΡΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΩΝ και λοιπών διαμαρτυρομένων…

Κύριοι ταξιτζήδες, κτηνοτρόφοι, αγρότες και ό,τι άλλο, δεν δικαιούστε να κρατάτε την Ελληνική Σημαία στις πορείες, εκδηλώσεις και διαδηλώσεις σας, διότι δεν εκφράζετε τους Έλληνες αλλά την τσέπη σας. Είσαστε άξιοι της μοίρας σας καθώς εσείς επιλέξατε τους κυβερνώντες μας. Το ότι μπορεί να έχετε δίκιο δεν σας το αρνούμαι, αλλά αυτό δεν σας δίνει το δικαίωμα να μου στερείται τα δικά μου δικαιώματα και να ρεζιλεύετε έτσι την Πατρίδα μου. Του χρόνου, αν υπάρχει ακόμη Ελλάδα, θα μιλάτε για μείωση των τουριστών και συνεπώς και της δικής σας εργασίας. Τότε θα πρέπει να θυμηθείτε τι κάνατε πέρυσι, δηλαδή φέτος. Συνεπώς, μόνοι σας βγάζετε τα μάτια σας αλλά και των υπολοίπων. Άλλες φορές είναι το ΠΑΜΕ, που με τσαμπουκά κλείνει τα πάντα λες και η Πατρίδα μου είναι τσιφλίκι του κάθε κουμουνόγυφτου, άλλοτε ο κάθε συνδικα- ληστής από την ΔΕΗ τον ΟΤΕ κλπ, άλλοτε οι κτηνοτρόφοι δεν αφήνουν τους νταλικέρηδες να ταξιδέψουν και άλλοτε πάλι οι νταλικέρηδες δεν αφήνουν τους αγρότες να πάνε να θερίσουν.

Είσαστε όλοι σας ευχαριστημένοι με αυτά που συμβαίνουν? Η επιλογή της κάλπης δεν σας θυμίζει τίποτα? Αυτό είναι το όνειρο σας για το μέλλον των παιδιών σας? Ντροπή δεν έχετε επάνω σας? Χίλια δίκια να έχετε αμέσως τα χάνετε. Γιατί μου κλείνεις τον δρόμο? Γιατί μου κλείνεις την πόρτα? Γιατί μου κλείνεις το μαγαζί? Γιατί δεν με σκέπτεσαι? Γιατί με ρεζιλεύεις στο εξωτερικό? Γιατί δεν φωνάζεις για τους λαθρομετανάστες που είναι βάρος στην οικονομία, αλλά μου διώχνεις ό,τι τελευταίο καλό έχω για να επιβιώσω, δηλαδή τους τουρίστες? Ένα πράγμα έμεινε μωρέ για να πουλήσω μπας και μπορέσω να επιβιώσω. Τον Ήλιο μας πουλάω και την θάλασσα μας τα ευλογημένα. Πως και γιατί λοιπόν να σας υποστηρίξω?

Δεν είσαστε ούτε καν ικανοί να βγείτε στον δρόμο να διαμαρτυρηθείτε ο ένας δίπλα στον άλλον. Δεν στηρίξατε και δεν θα στηρίξετε ποτέ ο ένας τον άλλον. Πως λοιπόν κουβαλάτε το σύμβολο που ενώνει όλους μας? Δεν έχετε το δικαίωμα αυτό. Είσαστε τσεπολάτρες εγωιστές και για αυτό είσαστε ανάξιοι να κουβαλάτε την Σημαία της Πατρίδος μου.