Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ.

Σύμφωνα με τις καινούριες αρλούμπες που αποκαλούν "φόρους - νόμους", την πλαστική σακούλα οι υπεραγορές φυσικά ΔΕΝ θα "απορροφήσουν" αλλά θα την χρεώνεται ο καταναλωτής. Μάλιστα .... Σύμφωνα με το άλλο παράδοξο, τα ξενοδοχεία λέει θα χρεώνονται ανάλογα με τα αστέρια τους έναν νέο φόρο τον οποίο λέει κάποιοι θα τον "απορροφήσουν" και κάποιοι θα τον χρεώσουν στον πελάτη.

Και τώρα που το σκέφτομαι δηλαδή ... Θα έχει πολύ μεγάλη πλάκα να πηγαίνεις με σακούλες του Μασούτη για να ψωνίσεις από τον Βασιλόπουλο και το ανάποδο. Γιατί, τι θα σου πεί ο εργαζόμενος εκεί, "λυπάμαι κύριε αλλά απαγορεύεται;" Από ποιόν; Υπάρχει κανένας νόμος;..... Εγώ κύριε αυτές τις σακούλες είχα περίσσεμα στο σπίτι, αυτές έφερα. Εγώ σακούλες ΔΕΝ πληρώνω.... Και κάπως έτσι θα αναγκαστούν να σταματήσουν και να σε χρεώνουν τις δικές τους σακούλες. ΕΚΤΟΣ και αν επιβάλλουν σε ΟΛΑ τα καταστήματα να έχουν σακούλες ΔΙΧΩΣ τα διακριτικά τους. Ρε τι σκέφτεται το πανούργο μυαλό του σύγχρονου Οδυσσέα!!! Καλημέρα σας.

Λοιπόν ακούστε τι θα γίνει επειδή τυγχάνει να είμαι ξενοδοχοϋπάλληλος..... Τον φόρο αυτό θα τον "πιούμε" εμείς οι εργαζόμενοι με ΝΕΕΣ μειώσεις στους μισθούς μας τις οποίες θα επικαλεστούν οι εργοδότες μας. Αυτό έγινε και πέρυσι και αυτό θα γίνει και φέτος. Με αποτέλεσμα, όσοι από εμάς έχουμε εμπειρία στην δουλειά και έπειτα από συνεχόμενα έτη εργασίας σε κάποιο συγκεκριμένο χώρο, εκεί που θα ζητούσαμε μια μικρή αύξηση, τώρα θα μας απειλήσουν ΚΑΙ ΠΑΛΙ, πως αν δεν δεχτούμε την νέα μείωση η εταιρία ΔΕΝ θα δύναται να μας προσλάβει. Και έτσι το μόνο που καταφέρνουνε είναι να μαζεύουνε τον κάθε άσχετο ή πιτσιρικά ή μαθητευόμενο, ή όποιον έχει απελπιστικά μεγάλη ανάγκη και που δέχεται να εργαστεί με βασικό μισθό και κάτι λιγότερο. 

Το αποτέλεσμα θα είναι καταστροφικό τόσο για τους ίδιους τους εργαζομένους, όσο και για τον τουρισμό, καθώς οι παροχές μας σε υπηρεσίες θα είναι άθλιες. Αυτό που σας λέω το ζώ τα τελευταία χρόνια επανειλημμένως και είναι δεδομένο. Λυπάμαι πραγματικά, διότι οι Έλληνες ξενοδόχοι ΔΕΝ αντιλαμβάνονται το συμφέρον τους και αρκούνται σε βιαστικές λύσεις που συνήθως τους προτείνουν οι διευθυντές προς δικό τους συμφέρον.