1) Στην Ελλάδα πλέον, όσοι δεν ανοίγουν καφετέριες ή σουβλατζίδικα, φτιάχνουν κόμματα.
2) Μια μεγάλη διαφορά που παρατηρούμε σε ολόκληρο το φάσμα της ιστορίας ανάμεσα στους κοινοβουλευτικούς και δημοκράτες και στους μονάρχες ή καθεστωτικούς - δικτάτορες, είναι πως ως επί το πλείστον, οι πρώτοι τάζουν παροχές ενώ οι δεύτεροι όντως παρέχουν.
3) Προσπαθούμε με την λογική και τα επιχειρήματα να πείσουμε ποιούς; Αυτούς οπού ανέκαθεν υπήρξαν ΠΡΟΔΟΤΕΣ; Οι κομμουνιστές δεν φεύγουν με τα λόγια, με άλλους τρόπους φεύγουν. Αλλά ο ραγιάς δεν είναι Έλληνας, είναι "κάτοικος ενός τόπου" και όχι Πολίτης της Πατρίδος που λέγεται Ελλάδα. Ο ραγιάς ακόμη βλέπει "μπάλα", ακούει "Καρρά", πίνει ούζα και γλεντάει. Ο ραγιάς δέν αντιλαμβάνεται τις συνέπειες των πράξεων του. Θα τις νοιώσουν όμως τα παιδιά του.
4) Οδυσσέα παρά έμεινες κρυμμένος στο γέρικο σώμα σου. Οι μνηστήρες καθημερινά τρώνε το βιό σου τρομάζουν και διώχνουν τα παιδιά σου. Σκοτώνουν τα ζώα και αλωνίζουν στην Πατρίδα σου, ενώ χαίρονται αυτοί από τους κόπους και καρπώνονται την ένδοξη ιστορία σου. Ήρθε η ώρα να πάρεις πίσω αυτό που σου ανήκει Οδυσσέα. Το Βασίλειο σου.
5) Αν αγαπάς πραγματικά την Πατρίδα σου και θέλεις να την καταλάβεις ώστε να την βοηθήσεις μαζί και τον εαυτό σου, τότε μελέτησε την ιστορία της. Αν πάλι όχι, τότε κάθισε στους καναπέδες σου και δές ποδόσφαιρο. Όμως όταν θα βρισκόμαστε και θέλεις να μιλάμε για Πατρίδα και ιστορία, τότε θα με ακούς, όπως θα σε άκουγα εγώ αν ήθελα κάποτε να μιλήσουμε για ποδόσφαιρο. Πράγμα που δεν θα συμβεί ποτέ.
6) Η Δημοκρατία κατά της Δικαιοσύνης και κατά της Αριστοκρατίας. Ο νόμος της δημοκρατίας.
Κληρώνουμε αλλά δεν τοποθετούμε τον πιο άξιο. Έτσι, χαρίζουμε την δυνατότητα στον κατώτερο να αποκτήσει την θέση που ποτέ δεν θα κατακτούσε ως ανάξιος που είναι και αδικούμε τον άξιο.
2) Μια μεγάλη διαφορά που παρατηρούμε σε ολόκληρο το φάσμα της ιστορίας ανάμεσα στους κοινοβουλευτικούς και δημοκράτες και στους μονάρχες ή καθεστωτικούς - δικτάτορες, είναι πως ως επί το πλείστον, οι πρώτοι τάζουν παροχές ενώ οι δεύτεροι όντως παρέχουν.
3) Προσπαθούμε με την λογική και τα επιχειρήματα να πείσουμε ποιούς; Αυτούς οπού ανέκαθεν υπήρξαν ΠΡΟΔΟΤΕΣ; Οι κομμουνιστές δεν φεύγουν με τα λόγια, με άλλους τρόπους φεύγουν. Αλλά ο ραγιάς δεν είναι Έλληνας, είναι "κάτοικος ενός τόπου" και όχι Πολίτης της Πατρίδος που λέγεται Ελλάδα. Ο ραγιάς ακόμη βλέπει "μπάλα", ακούει "Καρρά", πίνει ούζα και γλεντάει. Ο ραγιάς δέν αντιλαμβάνεται τις συνέπειες των πράξεων του. Θα τις νοιώσουν όμως τα παιδιά του.
4) Οδυσσέα παρά έμεινες κρυμμένος στο γέρικο σώμα σου. Οι μνηστήρες καθημερινά τρώνε το βιό σου τρομάζουν και διώχνουν τα παιδιά σου. Σκοτώνουν τα ζώα και αλωνίζουν στην Πατρίδα σου, ενώ χαίρονται αυτοί από τους κόπους και καρπώνονται την ένδοξη ιστορία σου. Ήρθε η ώρα να πάρεις πίσω αυτό που σου ανήκει Οδυσσέα. Το Βασίλειο σου.
5) Αν αγαπάς πραγματικά την Πατρίδα σου και θέλεις να την καταλάβεις ώστε να την βοηθήσεις μαζί και τον εαυτό σου, τότε μελέτησε την ιστορία της. Αν πάλι όχι, τότε κάθισε στους καναπέδες σου και δές ποδόσφαιρο. Όμως όταν θα βρισκόμαστε και θέλεις να μιλάμε για Πατρίδα και ιστορία, τότε θα με ακούς, όπως θα σε άκουγα εγώ αν ήθελα κάποτε να μιλήσουμε για ποδόσφαιρο. Πράγμα που δεν θα συμβεί ποτέ.
6) Η Δημοκρατία κατά της Δικαιοσύνης και κατά της Αριστοκρατίας. Ο νόμος της δημοκρατίας.
Κληρώνουμε αλλά δεν τοποθετούμε τον πιο άξιο. Έτσι, χαρίζουμε την δυνατότητα στον κατώτερο να αποκτήσει την θέση που ποτέ δεν θα κατακτούσε ως ανάξιος που είναι και αδικούμε τον άξιο.
Μην
παραπονιέστε λοιπόν και μην διαμαρτύρεστε αφού προτιμάτε την Δημοκρατία
από την Δικαιοσύνη και την Αριστοκρατία. Να την εφαρμόσετε όμως και στην
εργασία σας, κληρώνοντας κάθε ημέρα και άλλο αφεντικό.
7) Και οι Έλληνες λοιπόν φροντίζουν να κάνουν κόμματα, αντί να φροντίζουν να διαπαιδαγωγηθούν ώστε να γνωρίσουν την Πολιτική. Προσπαθούν δηλαδή να γίνουν όλοι πολιτικοί, δίχως να έχουν γνώση της Πολιτικής και έτσι να καταλάβουν την εξουσία προς ίδιον όφελος. Από πού μας προέκυψαν τόσοι υποψήφιοι πολιτικοί και τόσα κόμματα; Εγώ την απάντηση την γνωρίζω. Εσείς να ψαχτείτε.
8) "Φυλάω τα σύνορα" λέει ο άλλος. Όχι βλάκα...φυλάς αυτούς που περνούν παράνομα τα σύνορα. Φυλώ = αποτρέπω, όχι επιτρέπω.
9) Δικαιοσύνη Ναί. Δημοκρατία Όχι. Αν η δημοκρατία είναι το καταλληλότερο σύστημα τότε γιατί δεν εφαρμόζεται στις επιχειρήσεις; Πως λοιπον οι επιχειρήματίες επιθυμούν να είναι τάχα δημοκράτες, αλλά στις επιχειρήσεις τους είναι μονάρχες; Ή (προφανώς) δεν γνωρίζουν τις έννοιες των λέξεων, ή είναι υποκριτές, αφού για τον εαυτόν τους προτιμούν την αρχηγία, αλλά δια τους άλλους την επιλογήν. Ο κοινοβουλευτισμός δε, είναι ότι πιο χείριστον διαθέτουν για τους λαούς οι κυβερνώντες.
10) Η Πολιτική είναι ενδιαφέρουσα, οι πολιτικοί μου είναι αδιάφοροι.
7) Και οι Έλληνες λοιπόν φροντίζουν να κάνουν κόμματα, αντί να φροντίζουν να διαπαιδαγωγηθούν ώστε να γνωρίσουν την Πολιτική. Προσπαθούν δηλαδή να γίνουν όλοι πολιτικοί, δίχως να έχουν γνώση της Πολιτικής και έτσι να καταλάβουν την εξουσία προς ίδιον όφελος. Από πού μας προέκυψαν τόσοι υποψήφιοι πολιτικοί και τόσα κόμματα; Εγώ την απάντηση την γνωρίζω. Εσείς να ψαχτείτε.
8) "Φυλάω τα σύνορα" λέει ο άλλος. Όχι βλάκα...φυλάς αυτούς που περνούν παράνομα τα σύνορα. Φυλώ = αποτρέπω, όχι επιτρέπω.
9) Δικαιοσύνη Ναί. Δημοκρατία Όχι. Αν η δημοκρατία είναι το καταλληλότερο σύστημα τότε γιατί δεν εφαρμόζεται στις επιχειρήσεις; Πως λοιπον οι επιχειρήματίες επιθυμούν να είναι τάχα δημοκράτες, αλλά στις επιχειρήσεις τους είναι μονάρχες; Ή (προφανώς) δεν γνωρίζουν τις έννοιες των λέξεων, ή είναι υποκριτές, αφού για τον εαυτόν τους προτιμούν την αρχηγία, αλλά δια τους άλλους την επιλογήν. Ο κοινοβουλευτισμός δε, είναι ότι πιο χείριστον διαθέτουν για τους λαούς οι κυβερνώντες.
10) Η Πολιτική είναι ενδιαφέρουσα, οι πολιτικοί μου είναι αδιάφοροι.